19 Temmuz 2014 Cumartesi

ismek

3 Kurs merkezi ile başlandı 235′e yükseldi
İlk yıllarda sadece 3 kurs merkezi ile eğitim öğretim faaliyetlerine başlayan İsmek şuan kurs merkezi sayoso 235′e yükselmiş durumdadır. İstanbul’un her yerinde her ilçede bulabileceğiniz şubelerimiz ile size en yakın noktada olmayı amaçlamaktadır. Böylece ulaşım sıkıntısı yaşamadan eğitim almanın keyfini yaşayacaksınız.

250 Branşta sanat, spor ve meslek kursları
Yine ilk yıllarında sadece 3 branş ile başlanan eğitim faaliyetleri ismek 2013-2014 eğitim öğretim dönemi baz alındığında branş sayısı 250′e yükseldiği görülmektedir. Bu kadar fazla branş sadece halk eğitim merkezi eğitimlerinde olup, aktif eğitimlere baktığınızda ise en fazla 60-70 uygulanmaktadır. İsmek branşları ise listede yer alan eğitimler her yıl uygulanmaktadır. Bir başka güzel yönü ile her yıl yeni branşların planlaması yapılmaktadır.

Mesleki uzmanlık merkezleri
İleri seviye eğitimlerin yer aldığı bu kurumlarda uzmanlık seviyesinde eğitimler verilmektedir. Sizleri iş hayatına hazırlayan bu merkezler aynı zamanda istihdama referans olduğu söylenebilir.

Müzik ihtisas merkezleri
Gelişimini müzik ve sanat üzerine yapmak isteyenler içinde sadece müzik ve ses eğitimlerine yer verilen ismek müzik ihtisas merkezleri bulunmaktadır. Onlarca enstürman ve ses eğitimleri ile sanatçılığa ilk adımı atacaksınız.

Engelli eğitim merkezleri
İstanbul’da hiç bir ayrım yapmadan herkesi kucaklayan ismek engelliler merkezi ile doğuştan yada sonradan engelli hale gelen vatandaşlarımızın eğitimi ve meslek edindirme içinde engelliler merkezi ile eğitim veriyoruz.

İsmek spor salonları
Sağlıklı bir yaşam için hayatımızda alışkanlık haline getirmemiş gereken spor ismek eğitimleri arasında yer almaktadır. Kadın ve erkekler için özel branşları içekmekte ve ismek spor salonlarında eğitim verilmektedir. İsmek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder