15 Temmuz 2014 Salı

Beykoz Halk Eğitim Merkezi

Beykoz Halk Eğitim Merkezi

Ortaçeşme Mahallesi Çayır Caddesi No:7 Beykoz
0216 323 90 40

Beykoz Halk Eğitim Merkezi Branş Listesi
Ahşap Teknolojisi

Ahşap Hediyelik Eşya Yapımcısı
Ahşap Boyama Ve Vernikleme
Ahşap Şekillendirmeci
Peyzaj Bahçıvanlığı
Bahçıvan
Süt Sığırcılığı
Arı Yetiştiriciliği

Aile Ve Tüketici Bilimleri

Ev Hizmetleri
Ev Yemekleri Hazırlama

Bilişim Teknolojileri

Bilgisayar Kullanımı
İnternet E- Posta Yönetimi
Bilgisayarda Doküman Hazırlama

Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi

Evde Çocuk Bakımı Kursu
Aile Eğitimi
Çocuk Bakım Elemanı
Anne Ve Çocuk Eğitimi Programı
Baba Destek Eğitimi

Kişisel Gelişim

Diksiyon
Girişimcilik
İş Ve Sosyal Hayatta İletişim

El Sanatları

Ebru
Dekoratif Ahşap Süsleme
Misinalı Takı Yapma
Takılar Tasarım
Astragan İşi Ve Blonya İğnesi
Basit Nakış İğne Teknikleri
Dantel Anglez
Elde Antep, Aplike, Beyaz İş
Elde Çin İğnesi, Maraş, File ve Türk İşi
Elde Suzeni
Geleneksel El Nakışları
Hazır Gereçlerle Yapılan Nakışlar
İğne Oyası, Hesap ve Kurdela İşi
Makine Nakışları
Oyalar
Pul Boncuk Dikişleri
Kitre Bebek Yapma
Kumaş Abajur Yapma
Firkete Oyası
Makinede Çin İğnesi
Tığ Oyası
Banyo Takımları Dikimi
Çeyiz Ürünleri
Ev Aksesuarları
Ev Tekstili Ürünleri
Kırkyama
Koltuk Örtüsü Dikimi

Elektrik Elektronik Teknolojisi

Elektrik Tesisatçısı

Giyim Üretim Teknolojisi

Kadın Üst ve İç Giysileri Dikimi
Çocuk Giysileri Dikimi ve Tadilatçı

Güzellik Ve Saç Bakımı

Masör Masöz
Manikürcü
Cilt Bakımı ve Temel Makyaj
El Ve Ayak Bakımı
Saç Bakımı Ve Yapımı
Cilt Bakımı Epilasyon Ve Masaj Teknikleri

Hasta Ve Yaşlı Hizmetleri

Hasta Refakatçısı
Yaşlı Refakatçısı
Zihinsel Engelliler İçin Özbakım
Cenaze Hizmetleri

Kuyumculuk Teknolojisi

Takı Yapımcı ve Tasarımcısı

Muhasebe Ve Finans

Muhasebe Yardımcısı
Temek ve Ön Muhasebe
Bilgisayar Destekli Muhasebe

Müzik Ve Gösteri Sanatları

Drama
Modern Danslar
Uygulamalı Tiyatro
Keman
Ud
Bağlama
Türk Halk Oyunları
Uygulamalı Türk Sanat Müziği Kursu

Okuma Yazma

Okuma-Yazma I. II. Kademe ve Tespit Sınavı

Pazarlama Ve Perakende

Emlak Danışmanlığı

Sanat Ve Tasarım

Guaj, Yağlı ve Sulu Boya Resim
Üç Boyutlu Şekillendirme

Seramik Ve Cam Teknolojisi

Çini İşlemeci-Çinici
Cam El Dekorcu
Füzyoncu
Cam Süs Eşyası Yapımı

Tesisat Teknolojisi Ve İklimlendirme

Katı, Sıvı ve Doğalgaz Yakıtlı Kalorifer Ateşçisi

Yabancı Dil

İngilizce Temel, İleri Seviye ile Pratik

Yiyecek İçecek Hizmetleri

Aşçı Yardımcısı
Aşçı Çırağı
Yaş Pasta Yapımı
Otobüs Hostesi

Beykoz Halk Eğitim Merkezi (Haber ve Duyuru)

İlk olarak 1982 yılında eğitim vermeye başlayan Beykoz HEM aynı zamanda tarihi bir binada eğitim vermektedir. İlk olarak 1955 yılında yapılan bina ilk ve ortaokul olarak kullanılmış olup 1982 yılından beri ise Beykoz Halk Eğitim Merkezi olarak eğitim öğretim faaliyetlerine devam etmektedir.

Hijyen Eğitimi Verilmektedir; Sağlıklı yaşam için bilinmesi gereken detaylardan biri olan hijyen eğitimleri için kursumuzda bireysel ve kurumsal eğitimler devam etmektedir.

Yıl Sonu Etkinlikleri Yapıldı; Yorucu bir eğitim öğretim dönemi sonrasında başarılarını siz değerli Beykoz halkı ile paylaşmak isteyen Beykoz Halk Eğitim Merkezi kursiyer ve usta öğreticilerinin eğitim boyunca hem öğrenip hemde hazırladıkları bir birinden değerli eserleri ile büyüleyici bir sergiye imza attır.

Motorlu Taşıt Sürücüleri Sıvan Sorumlusu Eğitimi Kursları
Beykoz HEM ve ASO işbirliği ile 1 ay sürecek olan motorlu taşıt sürücüleri sınav sorumlusu kursu verilmiştir. Detaylı bilgiye merkezimizden ulaşabilirsiniz. Beykoz Halk Eğitim Merkezi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder