22 Temmuz 2014 Salı

İsmek yaz kursu

İsmek yaz kursları yoktur!
Evet değerli arkadaşlar İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından sağlanan ücretsiz eğitim imkanları maalesef yaz aylarında eğitim imkanı yoktur. Yani ismek yaz kursları şeklinde herhangi bir eğitim yada kayıt olanağı yoktur.

ISMEK ile karıştırmayın
Ismek yaz okulu olarak internette bilgiler ve görseller bulunmaktadır. Ismek Ispsrta Belediyesi tarafından düzenen eğitim olup İstanbul ismek ile yakından uzaktan alakası yoktur.

İsmek personeli yaz tatili yapmaktadır
Kurs müdürleri, usta öğreticiler ve görevli tüm personel bu süreci tatil olarak geçirmektedir. Zorunlu olmadıkça kurs merkezleri kapalı olup gerek giderek, gerekse telefonla aradığınızda ulaşım imkanı sağlama imkanınız olmayabilir. Genelde arıyorum kimse telefona bakmıyor şeklinde şikayetler gelmektedir.

Kayıtlar eylül ayında başlar
İsmek kayıtları yeni dönem için her yıl Eylül ayı ilk haftası başlamaktadır. İstanbul’da yaşayanlar zaten şehrin dört bir yanında görecekleri afişler ile kayıtların başladığını bilirler. Size en yakın şubemize haftaiçi yada haftasonu gelerek 269 farklı branşta eğitim sunan imkanlarımızdan ücretsiz kayıt olabilirsiniz. İsmek yaz kursları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder